2021 Ankara Beautiful Multi Strand Necklace Long Exotic Jewelry Anfrica Handmade Necklaces WYB181

breve descrizzione:

Marca: Africlife

Numeru di u mudellu: WYB181

Genere: E donne

Type di collana: Catene Collane

Stile: Vintage

Tipu di Catena: Catena di Corda

Tipu d'articulu: Collane

Materiale: Cotone

Shapepattern: Giru

Occasione: Matrimoniu

Fine o Moda: Moda

funziunalità1: Collana africana per donne

funziunalità2: Tissu africanu à stampa di cera

funziunalità3: Catena di tela di cotone


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

2021 Ankara Beautiful Multi Strand Necklace Long Exotic Jewelry Anfrica Handmade Necklaces WYB181

A marca Africlife Collane Artigianali Decora cun abilità i vestiti, abbellisce u vestitu dinamicu, focalizassi nantu à u disignu uriginale, è assorbe attivamente l'elementi pupulari attuali.Questa collana hè culurita, 100% cotone cerata di stoffa, più impressiunante, decorazione intelligente di i vestiti. è cunfortu, tecnulugia perfetta è linee semplici perfetta collu di tippu foglia, mettenu in risaltu i sentimenti amurosi eleganti di moda, micca solu l'effettu d'usura hè assai bonu, è pò mudificà u to collu, ti face vede un collu più slanciu, forma longa ristabilendu modi antichi.

9
8
10

Per mustrà l'elementi originali di u misteru, u culore è u lustru hè un sensu visuale magnificu è riccu. Riflette a mistica etnica di u cuntinente africanu. Questa collana assolutamente bella hè fatta cù stampe africane accuratamente selezziunate, spalla à spalla, pò esse purtata cù un vestitu di ghjornu o di sera. è porterà sicuramente un toccu di glamour à a vostra vestita.

7
13
12

Ma a causa di a collana hè fatta à a manu, ancu aduprà stessi tessuti, ùn pò micca fà u listessu cum'è e foto. A nostra corda di cuttone artigianale fatta à a manu, è giratela, porta un filu di cuttone, hè cusì difficiule da cucisce, circheremu di cucisce simile cum'è u sktech ringrazia assai per a vostra gentile comprensione. benvenuta a vostra cunsultazione.Se a nostra tola di taglia ùn risponde micca à i vostri bisogni, benvenuta per cunsultateci in tempu per furnisce una persunalizazione privata chì arricchisce a vostra vita.

14
11
15

Istruzzioni di Lavatu

01

Ùn sbiancà.

02

Lavà à mani cù acqua à temperatura nurmale à parte.

03

Aduprate detergente dolce per lavà

04

Serviziu prufessiunale à seccu

05

Ferru bassu nantu à u pannu di stampa


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu