Custruisce una impresa di prima classe in Cina è crea una marca famosa internaziunale

Hè di più in più difficiule di "saltà nantu à u carru. A categuria, una piccula unità cumpunente di u mondu cummerciale di vendita, hè u trasportatore di a dumanda di i consumatori di e persone. In risposta à i cambiamenti di categurie tradiziunali, e categurie" novi "truvate in u diluviu di u cunsumu sò fission.Cume u pilastru supranu di l'industria di vendita al dettaglio, l'industria di u vestitu in Cina esegue un dramma di realisimu magicu di un magnatu.Pu esse pienu d'uppusizione, tensione, trama mozzafiato, industria di u vestitu in a scena di u centru cummerciale domesticu cumu campà?

A cullezzione di vestiti femminili, vestiti è vestiti maschili hè stata evidentemente cuntratta, frà i quali a cullezzione di butteghe di vestiti sò stati sottumessi à un adattamentu drasticu è à fluttuazioni drammatiche. Abbigliamento sportiu è biancheria intima si sò purtati bè, cù una quantità di marche di sport chì mostranu una piccula o moderata espansione.

Da a prospettiva di i prudutti, l'usi di e donne, l'usi di l'omi è i magazini di cullezzione di vestiti, chì anu u scopu primariu di risponde à i bisogni di u travagliu cutidianu, di u passatempu è di l'intrattenimentu, sò vicinu à a moda è a tendenza. S'elli anu abbastanza putere di cuncepimentu di produttu diventa u puntu chjave di u sviluppu di a marca.

In cuntrastu, cù a diversificazione di i canali di vendita in linea cum'è e-commerce è video brevi, a so fiducia in i canali offline si indebulisce. Secunnu un inseme di dati, a percentuale di penetrazione in linea di u mercatu di l'abbigliamento di a Cina hà righjuntu u 34% in u 2019, è sta prupurzione hè sempre in crescita per via di u focu. U vestitu di l'omi hè statu adattatu cù dolcezza. Sottu à a tendenza di "ecunumia à livellu d'aspettu" di i vechji prudutti, i ghjovani cunsumatori masci anu più esigenze di stile, è sò più bramosi di mustrà a so individualità è di ritruvassi a tendenza vestendusi. A marca hè fresca è tantalizeghja i ghjovani. In risposta à u cambiamentu di a tendenza, un certu numaru di più di 10 anni hà stabilitu di vestiti maschili anziani, in u pruduttu, cambiamenti di marketing, sforzi per piacè à i ghjovani.

Si pò vede chì grandi cambiamenti sò stati in l'industria di l'abbigliamento domesticu. In più di a variabile di "situazione epidemica", u putere di i cuncettori, di u capitale è di i cunsumatori ùn pò esse ignoratu.

A qualità, u cuncepimentu è u sensu di a moda di e marche chine sò migliorate, è e prestazioni di costi sò migliorate, in modo chì e marche cinesi ponu competere bè cù marche straniere. U miglioramentu di e capacità di cuncepimentu hè dovutu à a crescita di i disegnatori naziunali, chì sò sempre più attivi in l'arena internaziunale, è a "industria di a moda" hà iniziatu à pocu à pocu à accettà u putere di a Cina.

A nova generazione di consumatori hè più sicura, audace è hà una comprensione unica di a moda. In listessu tempu, perchè a dumanda di i consumatori hè più diversificata, u puntu di toccu hè più ampiu, u livellu di linea di città diversu, l'abitudine di cunsumu di i consumatori di età diversa hè diversu, u "marketing integratu" hè di più in più impurtante.L'attività di cummercializazione sò più focalizate, a strada hè più diversificata, cuncintrendu annantu à u gruppu di clienti di destinazione, aumentu multiplicu di tuttu u cuntattu di a rete, in breve, tuttu per prumove a crescita, migliurà u maghjina di marca cum'è u scopu finale.

L'epidemica hà un impattu tamantu nantu à a pruduzzione è u stilu di vita, è hè diventata una tendenza inevitabile à passà da offline à online, ciò chì face un cambiamentu tamantu in u cumpurtamentu di compra di l'utilizatori. L'imprese devenu seguità da vicinu a dumanda straniera, aghjustà rapidamente a strategia di cummercializazione, adatta à u sviluppu di l'ambiente esternu. I prudutti cù a crescita di vendita più rapida in u 2021 sò prubabilmente prudutti di alta tecnulugia ligati à u vestitu, a biancheria, l'elettronica di cunsumu è u travagliu in casa. In u 2021, e-transfrontaliere u cummerciu hè un spartiacque per u sviluppu.Ordini di cummerciu stranieri saranu più frammentati, i picculi ordini saranu un tippu cummerciale mainstream, puru di cumpagnie di cummerciu esternu u spaziu di vita diventa sempre più strettu.U mercatu di u travagliu à l'esternu serà più duru è u numeru di persone senza i soldi aumenteranu. Articuli più economici ponu esse più popolari.

Parechji paesi emergeranu venditori di e-commerce, i venditori di e-commerce stranieri devenu diventà a basa principale di clienti di e nostre imprese di cumerciu esternu. L'imprese di cumerciu esternu di a Cina, in particulare u tippu B2B di imprese di cummerciu esternu, per riajustà a linea di prudutti, è ripusiziunà u gruppu di clienti .

L'industria di u vestitu di u cummerciu esternu hà da fà fronte à ste duie sfide maiò. Prima, cù u ribombu in u numeru di casi d'epidemie mundiali, hè sempre difficiule di ghjudicà u livellu di cunsumu di u vestitu di u cummerciu esternu è cumu si pò ripiglià rapidamente à u livellu prima di l'epidemica, in particulare in i principali mercati di cunsumatori cumpresi i Stati Uniti è l'Europa Dapoi chì l'attività di u vestitu di u cummerciu esternu hè guidata da i cumpratori, ùn pò micca recuperà cumpletamente senza un forte ritornu da a dumanda di i consumatori. Numerosi studii anu ancu dimustratu chì un passu à a produzzione è a vendita di attrezzature di prutezzione personale ùn hè micca abbastanza per compensà e perdite di a maiò parte di e cumpagnie di vestiti di u cumerciu esternu per via di e so operazioni regulare. Dopu, u focu continuerà à esercità una pressione enorme nantu à i fornitori. da una parte, ci hè poca probabilità chì i tariffi punitivi nantu à i beni cinesi chì affettanu a maiò parte di i tessili è di l'abbigliamento spariscanu prestu. per un altra banda, ùn pudemu micca escludere a pussibilità chì e relazioni cummerciali US-Cina ponu cambià per u megliu in u 2021 postu chì prublemi più sensibili, cumplessi è strutturali cumincianu à implicà questioni cum'è i paesi. Più paesi puderanu "esse pigliatu" in i Stati Uniti - E tensioni commerciali di a Cina, rendendu più sfida per e cumpagnie di vestiti di cumerciu esternu per mitigà l'impattu di a catena di fornitura di una guerra commerciale.

In listessu tempu, a digitalizazione hè una grande opportunità per l'industria di u vestitu di u cumerciu esternu, micca solu in u 2021, ma ancu in i prossimi anni. E marche di moda è i rivenditori truveranu sempre di più u numericu numericu in a so attività di cummerciu esternu. e cumpagnie di vestiti di u cumerciu esternu faranu più sforzi per aduprà in modu creativu a tecnulugia digitale per interagisce cù i cunsumatori, cunduce transazzioni, sviluppà prudutti è migliurà l'esperienza di compra in ligna di i consumatori. In cunsequenza di l'adozione di strumenti digitali, e cumpagnie di vestiti di u cummerciu esternu ponu ancu truvà nuove opportunità migliurà a sustenibilità cù l'usu di a scienza di i dati per capisce megliu i so clienti è truvà grossisti di vestiti di cummerciu esternu più flessibili.

Dopu un tempu di evoluzione, l'industria di l'abbigliamento hà da truvà u so prossimu sboccu in l'aghjurnamentu à dui tondi di prudutti è canali. Sott'à un fondu cusì cumpetitivu, Africlife hà furmatu più di 10.000 stili è categurie sfarenti cum'è l'abbigliamento femminile, l'abbigliamento maschile. , Abbigliamento di zitelli, Abbigliamento di coppia, Borse è Accessori per mezu di cuncepimentu continuu, ricerca è sviluppu, è innovazione. Africlife hè un tipicu imprenditoriale, basatu nantu à a cunniscenza, Internet + impresa. Oghje ghjornu, hè una di l'imprese cù a catena industriale più cumpleta di e-commerce transfrontalieri in a cità di Huaibei è u più grande potenziale di sviluppu. Ogni minutu ci sforzemu di compie a nostra missione corporativa, prumove una cultura di persunalizazione, è fà a persunalizazione a nova moda.Per custruisce una impresa di prima classe in Cina è creà una marca famosa internaziunale.


Tempu di posta: 01-06-21