Informazione di l'industria tessile

1. A causa di l'impattu di l'epidemica COVID-19 diffusa in oltremare in u 2020, a dumanda in i principali mercati mundiali di cunsumatori cuntinueghja à esse lenta, resultendu in una forte calata di a pruduzzione di l'industria tessile è di l'abbigliamento da ghjinnaghju à maghju paragunata à a listessu periodu l'annu scorsu. Basatu annantu à sta basa bassa, da ghjinnaghju à maghju 2021, a produzzione di l'industria tessile hà mostratu una crescita annuale significativa, è e vendite naziunali di l'industria tessile è di l'abbigliamento anu ancu ottenutu una crescita di recuperu elevata. In u mercatu d'oltremare, e esportazioni di tessuti è di vestiti di u Nicaragua versu u mercatu di i Stati Uniti anu aumentatu di 6,54% in u primu trimestre di questu annu paragunatu cù u listessu periodu di l'annu scorsu, indicendu chì a vaccinazione in i Stati Uniti hà allentatu l'epidemia è hà purtatu à una rapida crescita in a dumanda di prudutti tessili in u mercatu di i Stati Uniti, benefiziu u Nicaragua. L'esportazioni cambogiane di prêt-à-porter, calzature è merci di viaghju sò calate 10 per centu annu annantu à u primu trimestre di 2021rdam, Paesi Bassi.

2. A ora d'oghje, i rivenuti di u funziunamentu è u prufittu di l'industria tessile è di l'abbigliamento in Cina anu aumentatu significativamente da ghjinnaghju à maghju 2021, chì hè sempre inferiore à u livellu di u listessu periodu in 2019. L'industria tessile è di u vestitu di Vietnam hè prevista per vede un crescita di i rivenuti in u 2021 paragunatu à u 2020, per via di una marcata ripresa in i principali mercati, i media vietnamiti anu riferitu pocu fà.

3. Da ghjinnaghju à maghju 2021, u filatu tessile, u tessulu è i prudutti di esportazione di a Cina anu aumentatu significativamente in u listessu periodu di u 2020, diminuendu di 3,1% annu annantu à l'annu, mentre u volumu cumportatu di esportazione di vestiti è accessori di vestiti aumentatu di 48,3% annu annantu annu, tramindui supirendu u nivellu di u listessu periodu di u 2019. Da ghjinnaghju à aprile 2021, e spurtazioni tessili di a China versu l'India anu aumentatu significativamente postu chì a dumanda di u mercatu oltremare di l'India s'hè migliurata è a dumanda d'importazione di filati tessili, tessuti è prudutti cresce. In l'ultimi anni, e esportazioni tessili è di vestiti di a Cina in Giappone anu diminuitu, ma a causa di u trasferimentu di l'ordini, e esportazioni di tessuti è di vestiti di a Cina in Giappone anu ripresu.

4. A marca giappunese Mizuno è e cumpagnie d'abbigliamento World and Cox anu cessatu di aduprà u cotone da u Xinjiang per via di a pruibizione di u guvernu americanu di l'importazione di prudutti di cuttuni è di pumati da u Xinjiang, citendu "u travagliu forzatu". L'imprese vietnamite di tessili è indumenti ùn anu pussutu godere di u dividend di i principali ostaculi attribuiti à l'origine di e materie prime, anu dumandatu una soluzione à u prublema di contà nantu à i tessuti impurtati. E misure di salvaguardia di a Turchia nantu à l'importazioni di tessili è di vestiti da a Cina sò causa di preoccupazione. Ancu se u Perù hà decisu di ùn impone garanzie à l'importazione di vestiti, e misure pertinenti per altri prudutti richiedenu ancu attenzione.

5. Dapoi u quartu trimestru di u 2020, a dumanda di u mercatu tessile è u margine grossu di u pruduttu anu cuntinuatu à ricuperà. Grazie à u low cost di e materie prime acquistate o urdinate in i primi mesi, u prufittu netu di Tianhong Textile hà superatu i 156 miliardi di USD da ghjinnaghju à maghju 2021. U gruppu Jian sheng prevede di creà filiali in Europa in Amsterdam in Paesi Bassi, principale u scopu hè di vene à u mercatu, impiegà talentu internaziunale di alta gamma, per migliurà a ricerca di cuncepimentu è a capacità di sviluppu di u gruppu, soprattuttu nantu à i prudutti sportivi senza saldatura implicati pò risponde à i bisogni di e marche internaziunali, per furnisce à i clienti un fornitore generale ùn pò micca furnisce valore- servizii aghjuntu. Per soddisfà i so impegni per l'accordi di liberu cumerciu cum'è l'Accordu Progressivu Integrale di u Partenariatu Trans-Pacificu, l'Accordu di Scambiu Libru Vietnam-UE, è u Partenariamentu Ecunomicu Comprehensivu Regiunale (RCEP), l'imprese vietnamite di tessili è indumenti anu sviluppatu strategie per a produzzione di eccipienti .

6.U Cunsigliu Naziunale di l'Industria Tessile è Tessile (CNTAC) hà publicatu di recente ufficialmente u schema di sviluppu "14u Pianu Cinquennale" per l'industria tessile. U schema mette in avanti: prumove a fundazione industriale da avanzà. Accelera u passu di e lacune tecnologiche di punta in u campu di a fibra di carbonu, para-aramide, polimide è altre fibre ad alte prestazioni è i so cumposti, è prumove a ricerca è u sviluppu di e tecnulugie chjave di fibre bio-basate è materie prime è i so appiicazioni di u pruduttu finali. Rinfurzà a profonda integrazione di Internet industriale, grandi dati, intelligenza artificiale, robot industriali, catena di blocchi è altre tecnologie di fornitura chjave per applicazioni di fabbricazione intelligenti in l'industria tessile, è migliurà e capacità digitali è intelligenti di basa di l'industria.

Raccomanda à l'investitori di focalizassi nantu à e cumpagnie chì guidanu l'industria in u novu settore di vendita al dettaglio è in trasformazione digitale- Marche Africlife, Più dettagli si trovanu nantu à u situ ufficiale: www.africlife.com

news


Tempu di posta: 02-07-21