Sottu à u mercatu internaziunale attuale, perchè sviluppà a persunalizazione di i vestiti?

Oghje ghjornu, l'epidemia glubale ùn hè stata efficacemente cuntrullata, a ripresa ecunomica mundiale hè instabile è sbilanciata, è a distribuzione di a catena industriale internaziunale è di a catena di fornimentu hè sottuposta à profondi adattamenti. U cumerciu esternu di a China hè sempre di fronte à un ambiente esternu intricatu. In listessu tempu, duvemu ancu ricunnosce chì l'ecunumia cinese s'hè rinfurzata è migliurata mantenendu a stabilità. Avemu aduttatu una cumbinazione di misure per mantene a stabilità in e nostre pulitiche di cumerciu esternu. E forme è mudelli novi di l'imprese sò fiuriti, è l'imprese di u cumerciu esternu diventanu sempre più resistenti.

Basatu nantu à a nova tappa di sviluppu, u novu cuncettu di sviluppu è u novu mudellu di sviluppu, faremu u nostru megliu per mantene stabile a parte di basa di u cumerciu esternu è l'investimenti esteri, prumove fermamente u sviluppu innovativu di u cummerciu, è dà priorità à u messa in opera di i trè grandi piani per ottimisazione di e impurtazioni è di e spurtazioni, integrazione di u cummerciu è di l'industria, è u cummerciu senza ostaculi, in modu da prumove un sviluppu di alta qualità di u cummerciu esternu.

news-2

Cù l'aumentu di e preferenze individuale è i bisogni diversificati di u cunsumu di categurie di vestiti, a persunalizazione di u vestitu hè certamente prometitiva, è l'affari di persunalizazione à grande scala hè diventatu pianu pianu un mudellu d'affari per l'imprese di pruduzzione è e cumpagnie di marca per migliurà a so competitività di u mercatu.

A persunalizazione di massa, divisa in "massa" è "persunalizata" duie parti, a massa hè a linea di assemblea di produzione di massa, a persunalizazione hè a persunalizazione persunalizata, a produzione di massa è a persunalizazione hè una coppia di cuntradizione, finu à chì u campu sia entratu in l'era di a produzione di massa, sta cuntradizione hè stata risolta, una pruduzzione altamente persunalizata.

news-6

Perchè avete bisognu di vestiti persunalizati? I bisogni di sviluppu suciale, a pruspettiva di a persunalizazione di i vestiti, u gruppu di consumatori più ghjovani, u novu schema di cunsumu, a riforma di l'industria, l'ascesa di l'era di "We Media", a segmentazione di u campu, u A faccia di a tendenza di l'era hè evidente.Per quessa, accelerà a persunalizazione persunale hè u sviluppu più prumettente di l'industria attuale di u vestitu.

news-5

A persunalizazione persunalizata si riferisce à chì i clienti si implicanu in u prucessu di produzzione, configuranu l'elementi specificati per i prudutti specificati, è dopu l'utenti uttenenu i so propri prudutti persunalizati cù forti attributi persunali o altri prudutti o servizii chì currispondenu à i so bisogni persunali, chì si espandenu gradualmente in u categuria di persunalizazione di l'industria di u vestitu.

news-4

Intelligente, efficiente, di qualità, in muvimentu. Cù i cunsumatori cum'è core, una varietà di selezzione di tessuti economicu, schema di cuncepimentu gratuitu, adattatu, più adattatu, sistema intelligente, servizii in linea, 108 prucessu persunalizatu, di core per creà un benchmark in u campu di l'abbigliamento. Attellu intelligente, operazione di linea di assemblea persunalizata.

news-3

Avemu introduttu u sistema di macchina automatica giapponese di tagliu, dopu à a fine di u volumu, tutti i dati sò trasformati automaticamente da computer, stampa automatica, tipografia automatica, taglio automaticu, in a pruduzzioni di a linea di assemblea. Cù u miglioramentu graduale di a comprensione di i consumatori di a persunalizazione. , L'aghjurnamentu di u cunsumu è u cambiamentu di a dumanda di u cunsumadore prumove l'aghjurnamentu di l'industria di u vestitu, a persunalizazione diventerà a tendenza inevitabile di u sviluppu di a ropa di marca. Tuttavia, nessuna impresa pò fà una persunalizazione di alta qualità, in più di u prezzu elevatu, materiali costosi, puri fatti à a manu è altri fattori duri, più in a putenza soffice di i difetti.La forma cummerciale intera di persunalizazione domestica hè sempre assai immatura, senza mudellu cummerciale è senza industrializazione, è hè sempre in u stadiu primariu di sviluppu. Tuttavia, in l'epica "pronta à l'usi" d'oghje, parechje persone sò sempre di più innamurate di a persunalizazione, a persunalizazione hà ancu cuminciatu à si stende finu à a fine media è bassa.L'annu scorsu, e prestazioni di l'industria di l'abbigliamento in Cina ùn sò micca state bone, ciò chì significa in realtà chì hè ghjuntu u periodu d'aghjurnamentu industriale. in questu cuntestu, e marche di vestiti persunalizati anu più spaziu per a crescita.


Tempu di posta: 15-06-21